התקשרו עכשיו: 04-9839400

מדוע אתר אינטרנט חשוב לעסקים קטנים

רשת האינטרנט חדרה בעשורים האחרונים לכל תחומי החיים, וכיום כמעט כל אדם בישראל נעזר בה לקבלת מידע, להנאה מתכני בידור ופנאי, לחיפוש אחר בעלי מקצוע ולביצוע רכישות. לכן, עסקים שיש ברשותם אתרי אינטרנט פעילים זוכים לחשיפה עצומה בפני קהל יעד מגוון, ונעזרים באתריהם על מנת להציג את שירותיהם, מוצריהם ופעילויותיהם העסקיות. כל זאת בעלויות נמוכות מאוד יחסית למדיות אחרות כדוגמת הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה, אשר ההשקעה בהן אינה אפשרית או משתלמת לעסקים קטנים שתקציבם מוגבל.

היתרונות שמספק אתר אינטרנט לעסק קטן

מלבד החשיפה הרחבה בעלויות נמוכות מספק אתר האינטרנט לעסק עוד מגוון יתרונות, וביניהם:

  • כרטיס ביקור וירטואלי – האתר מאפשר לבעלי העסק לפרסם שירותים ומוצרים תוך יצירת תדמית חיובית, ולשנות את תכניו בכל עת בהתאם להתפתחויות בענף, או למוצרים ומבצעים חדשים.
  • קישור למקורות מידע – אתר האינטרנט מהווה כתובת אותה ניתן לשלב ולקשר לאינדקסים ולאתרים מקצועיים בתחום, וכך לזכות בכניסות רבות מצד קהל יעד רלבנטי המתעניין בשירותי העסק.
  • רשתות חברתיות – כיום כמעט כל אדם חבר ברשת חברתית מסוימת, כדוגמת פייסבוק או גוגל פלוס, ואילו המלצות המתקבלות ברשתות אלו נחשבות בקרב הגולשים לאמינות במיוחד. אתר האינטרנט מאפשר לבעלי העסק ולגורמים אחרים להפנות את המעוניינים באופן ישיר באמצעות קישור מהרשת החברתית לאתר.
  • להיות בעניינים – אתרי האינטרנט הפכו בימינו כה שכיחים ומקובלים, עד כי עסק שאינו מחזיק אתר עשוי לעורר תמיהה וחשדנות. כלומר, האתר לא רק מספק מידע ומושך את הגולשים לבצע פעולות, אלא מעיד על השקעה ורצינות ומסייע לעסק קטן להתמודד מול מתחרים בתחום.
  • מדיה סלולארית – מזה שנים שהסמארטפונים כובשים את השוק, ומשמשים את בעליהם למציאת עסקים ומוצרים באופן מיידי וספונטאני. אתר אינטרנט המותאם למדיה הסלולארית מאפשר ללקוח להיכנס אליו בכל שעה ומכל מקום, ובתוך כך גם ליצור קשר עם בעליו.

אלמנטים חשובים באתרים לעסקים קטנים

מכיוון שעסקים קטנים מאופיינים במשאבים מוגבלים, חשוב להקפיד על בניית אתר מהירה שאיננה דורשת טרחה מרובה, ואינה כרוכה בעלויות הקמה ותחזוקה גבוהות. לכן, על פי רוב עדיף להשקיע באתר בעל נפח נמוך יחסית עם חבילת אחסון פשוטה ואמינה, וכן מערכת ניהול תוכן קלה לשימוש. יחד עם זאת, מובן שקיימת חשיבות גדולה לעיצוב אלגנטי ומקצועי של האתר, לתכנים מקצועיים ושיווקיים באיכות גבוהה, ולהתאמת האתר למדיה הסלולארית. לכן, לצורך הקמת האתר מומלץ לפנות לחברה בעלת ניסיון, המכירה את צרכיהם של בעלי עסקים קטנים ומסוגלת לספק חבילה המותאמת במדויק לדרישותיהם.